دات نت نیوک
X

 

سامانه جامع اطلاع رسانی و خبر

 

شرح خدمات

  1. آخرین خبر
  2. کارتابل
  3. ارسال خبر
  4. پیام
  5. بولتن
  6. گزارش گیری و جستجو
  7.  تولید کارنامه و امتیاز دهی
  8. مدیریت و اطلاعات پایه
  9. Logs
  10. امکانات و ابزارهای جانبی
  11. امکان اضافه نمودن اخبار و بولتن های اینترنتی به سامانه موجود
  12. اضافه نمودن بخش ارسال و دریافت خبر از طریق تلفن همراه (پیامک)

 

      1. آخرین خبرها :

در این بخش اخبار تولید شده در زیر مجموعه در صورت دادن دسترسی از طرف مدیر سیستم به کاربران،  بدون توجه به گردش ارجاعات، خبر به کاربر نمایش داده می شود. این بخش شامل :

  • ردیف : نمایش ردیف اخبار
  • عنوان خبر : نمایش عنوان خبر
  • فرستنده : فرستنده خبر
  • گیرنده : گیرنده خبر
  • سازمان همراه با نشانه های رنگی برای تشخیص سریع هر سازمان
  • کد خبر : شماره منحصر به فردی است که هر خبر به صورت اتومات از سیستم میگیرد.
  • ساعت و تاریخ تولید خبر
  • تعداد اخبار در روز
  • نمایش خبرهای روز جاری( امروز )
  • انتخاب گزینه خبر روز قبل یا بعد، هفته قبل یا بعد، ماه قبل یا بعد و یا تاریخ انتخابی از روی تقویم
  • در صورت وجود بیش از 50 خبر، اخبار به صورت صفحه‌ای نمایش داده می‌شود.
  • لیست اخبار هر پانزده ثانیه یکبار به صورت خودکار به روز رسانی می‌گردد، ضمناً امکان به روز رسانی دستی نیز وجود دارد.
  • اخبار دارای ضمیمه، نسخه ویرایش شده و دارای اخبار مرتبط، در لیست اخبار با استفاده از نشانگرها قابل تشخیص می‌باشند.
  • اخبار خوانده شده از اخبار خوانده نشده قابل تشخیص می‌باشند.
  • با کلیک کردن بر روی موضوع خبر، فرم خبر به صورت غیر قابل ویرایش در یک پنجره جدید نمایش داده می‌شود.
  • امکان مرتب سازی اخبار بر اساس فیلدهای موجود در قسمت آخرین اخبار ( موضوع، شماره خبر، تاریخ خبر و ...) امکان پذیر می‌باشد.

 

      2. کارتابل :

در این بخش تنها اخبار و پیام‌هایی که کاربر جاری، گیرنده و یا فرستنده آنها است نمایش داده می شوند که شامل موارد زیر می باشد.

  • ارجاع به من : نمایش اخباری که کاربر جاری گیرنده آنها است.
    • خوانده نشده : اخباری که کاربر گیرنده آن بوده و هنوز آنها را باز نکرده است و در صورت باز کردن، خبر به قسمت خوانده شده انتقال پیدا می کنند.
    • خوانده شده : اخباری که کاربر گیرنده بوده و آنها را باز کرده و خوانده است.
    • پاسخ داده : اخباری که کاربر آنها را جهت تکمیل به شخص فرستنده عودت داده است.
  • ارجاع به : نمایش اخباری که کاربر جاری فرستنده آنها می باشد.
  • همه : شامل نمایش کلیه اخبار وارده (ارجاع به من) و صادره (ارجاع به) می باشد.
  • ایجاد پوشه : در این بخش کاربر می تواند متناسب با محیط کار خود پوشه های مجزا به صورت درختی ایجاد نماید و اخبار را به پوشه های تولید شده انتقال دهد.
  • چاپ : در این قسمت کاربر می تواند اخبار را به صورت تکی و یا گروهی انتخاب کرده و متن یا ارجاعات و یا هر دوی آنها را پرینت بگیرد.

 

نمایش اخبار، پیام و بولتن در کارتابل با توجه به  قسمتهای بالا به صورت گروه های زیر می باشد.

  • همه : شامل نمایش اخبار، پیام ها و بولتن های می باشد.
  • خبر : تنها اخبار را نمایش می دهد.
  • پیام : تنها پیام ها را نمایش می دهد.
  • بولتن : بولتن‌های ارجاع شده را با فرمتی غیر قابل ویرایش نمایش می دهد.

 

نمایش اخبار، پیام و بولتن در کارتابل شامل موارد زیر می باشد.

  • کد خبر ( تنها شامل خبر و بولتن می شود )
  • عنوان
  • فرستنده (همراه با سازمان و نشانه رنگی)
  • گیرنده
  • تاریخ و ساعت ارجاع
  • مشخص بودن اخباری و پیامهایی که ضمیمه و نسخه قبلی دارند.

هرکدام از گزینه های بالا امکان مرتب شدن و فیلتر شدن را داشته باشند.

 

در قسمت کارتابل امکان فیلتر کردن و جستجو بر اساس فیلد های زیر وجود داشته باشد:

  • تاریخ تولید خبر، بولتن یا پیام
  • تاریخ ارجاع
  • فرستنده
  • گیرنده
  • عنوان
  • شماره فرم
  • شماره ارجاع

 

در کارتابل کنار هر خبر گزینه های زیر موجود می باشد تا کاربر با توجه به عنوان خبر بتواند قبل از باز کردن خبر اقدامات زیر را انجام دهد.

  • حذف ارجاع
  • انتقال به پوشه
  • ارجاع
  • پاسخ
  • بایگانی
  • ثبت در بولتن
  • چاپ خبر

 

با کلیک کردن بر روی عنوان خبر می‌توانید به امکانات زیر دسترسی داشته باشید:

  • فرم خبر به صورت کامل همراه با فایل‌های ضمیمه شده، لیست اخبار مرتبط و لیست ارجاعات نمایش داده می شودو در لیست ارجاعات امکان رویت نسخه قبلی خبر به همراه تاریخ ارجاع، فرستنده و گیرنده موجود می باشد.
  • فرم خبر در مرحله اول به صورت غیر قابل ویرایش نمایش داده می شود و در صورت نیاز به ویرایش با زدن دکمه ویرایش که در لیست اقدامات مورد نیاز برای فرم وجود دارد فرم خبر به صورت قابل ویرایش تغییر وضعیت می دهد.
  • با باز شدن فرم خبر انجام کلیه اقدامات زیر، همزمان با رویت متن خبر و ملاحظات برای کاربر در دسترس می باشد.
    • ارجاع به
    • پاسخ
    • انتقال به یکی از پوشه های ساخته شده توسط کاربر با توجه به انتخاب کاربر
    • انتقال به بایگانی
    • درج در بولتن
    • دادن امتیاز به خبر و تعیین قابل قبول بودن و یا نبودن آن
    • ویرایش خبر
    • حذف ارجاع

 

       3. ارسال خبر

در این قسمت با توجه به سیاست های موجود در سازمان می توان انواع مختلفی از فرم خبر برای ارسال بوجود آورد که تولید کنندگان خبر می توانند اخبار را به یکی از گیرندگان که در قسمت (ارجاع به) توسط مدیر سیستم تعریف شده است ارجاع دهند.

فرم ارسال خبر فرمت مشخصی دارد که شامل موارد زیر می باشد.

  1. * درجه فوریت : شامل موارد (عادی، فوری و آنی) می باشد.
  2. * طبقه بندی حفاظتی : شامل موارد (عادی، محرمانه و خیلی محرمانه) می باشد.
  3. * به : برای هر کاربر توسط مدیر سیستم تعریف می شود که می تواند شامل یک گیرنده یا چند گیرنده باشد.
  4. پیوست : در صورت نیاز کاربر می تواند فایلهایی مانند فیلم، عکس، متن و .... را به عنوان ضمیمه خبر انتخاب کند.
  5. رونوشت
  6. * منشاء خبر : مدیر سیستم با استفاده از ساختار درختی به کاربران دسترسی می دهد.
  7. * منبع خبر : کاربر تولیدکننده خبر می باشد که سیستم به صورت اتومات آن را انتخاب می کند.
  8. * ارزیابی صحت خبر : شامل موارد (صحت دارد، احتمالاً صحت دارد و ارزیابی نشده) می باشد.
  9. * ارزیابی منبع : شامل موارد (موثق، نسبتاً موثق و ارزیابی نشده) می باشد.
  10.  شماره گزارش : به صورت محلی می باشد و کاربر می تواند آن را تغییر دهد در غیر اینصورت از شماره یک شروع شده و در صورت تولید هر گزارش خبر جدید به ترتیب افزایش می یابد.
  11.  * تاریخ گزارش : تاریخ و ساعت تولید گزارش می باشد که کاربر نمی تواند آن را تغییر دهد.
  12. * تاریخ وقوع خبر : تاریخ روزی است که خبر رخ داده و می تواند با تاریخ گزارش متفاوت باشد .
  13.  تاریخ خبر به هادی عملیات
  14. تاریخ خبر به منبع
  15. * ملاحظات حفاظتی : با توجه به نوع خبر می تواند شامل موارد (غیر قابل انتشار، انتشار محدود و قابل انتشار) انتخاب شود.
  16.  * موضوع : اطلاعات این قسمت توسط مدیر سیستم در زمان تعریف اطلاعات پایه تکمیل می شود و کاربر تنها می تواند با توجه به نوع خبر یک یا چند موضوع را انتخاب نماید.
  17. تیتر : توضیحاتی مختصر درباره متن خبر می باشد که کاربر می تواند بنا به تشخیص و برداشت خود از خبر آن را کامل کند.
  18. * نوع خبر  :می تواند شامل موارد (واقعه، شایعه، پیشگیرانه و ...) باشد.
  19. * متن گزارش : تایپ متن خبر بدون محدودیت در کاراکتر.
  20. ملاحظه و سابقه : در صورتیکه خبر دارای ملاحظات باشد کارشناس تهیه کننده باید آن را کامل نماید.
  21. نظریه هادی عملیات : کارشناس تهیه کننده خبر می تواند نظرات خود را در این قسمت تایپ نماید.
  22.  نظریه و امضاء سلسله مراتب : رییس واحد مربوطه می تواند نظرات خود را در این قسمت تایپ نماید.
  23.  لینک اخبار مرتبط : تهیه کننده خبر می تواند از لیست اخباری که به آنها دسترسی دارد، اخبار مرتبط را انتخاب کرده و دو یا چند خبر را بهم متصل و مرتبط نماید.

 

 

       4. پیام :

پیام در قسمت کارتابل وجود دارد. این قسمت نیز همانند نحوه ارسال و دریافت خبر کار می کند اما به صورت محدودتر.

هر کاربر داری گزینه پیام می باشد. پیام های وارده در قسمت کارتابل همانند خبر قرار می گیرند که کاربر می تواند با استفاده از گزینه های از قبل توضیح داده شده (همه، خبر، پیام یا بولتن) پیام ها را به تنهایی یا همراه با خبر و بولتن مشاهده نماید. هر کاربر می تواند متنی را به عنوان پیام تایپ کند و موضوعی را برای آن در قسمت موضوع اضافه نماید و در صورت نیاز فایلی را به آن ضمیمه نماید. سپس پیام مورد نظر را به صورت تکی یا گروهی برای کاربرانی که به آنها دسترسی دارد ارسال نماید.

هر کاربر می تواند با توجه به نوع کار و فعالیت خود و با توجه به کاربرانی که به آنها دسترسی دارد گروه های مختلف کاری ایجاد نماید و کاربران مد نظر را در آن گروه ها عضو نماید تا در زمان ارسال پیام نیاز به انتخاب تک تک افراد را نداشته باشد.

 

      5. بولتن :

در این بخش اخبار منتخب توسط کارشناسان که دارای دسترسی می باشند، به بولتن های خبری مختلف اضافه می گردند . تولید بولتن و نحوه کار آن در زیر توضیح داده شده است :

در ابتدا مدیر سیستم با توجه به نوع کار و سیاست های اتخاذ شده در سازمان اقدام به تولید بولتن های مختلف می نماید که این بولتن ها می توانند کاهش و یا افزایش داشته باشند.

در زمان ایجاد بولتن توسط مدیر سیستم موارد زیر مد نظر می باشند:

  • انتخاب قالب و یا طراحی قالب برای بولتن مورد نظر.
  • بولتن های ساخته شده جهت ویرایش در محیط نرم افزاری Word یا Excel با توجه به نوع انتخاب مدیر سیستم باز می شوند و بعد از انجام تغییرات توسط کاربر بر روی اخبار آن بولتن در سامانه خبر ذخیره می گردد.
  • مدت زمان باز بودن بولتن با توجه به نوع آن، می تواند یک روزه، یک هفته، ماهیانه و یا متغیر باشد.
  • برای هر نوع بولتن سیستم شماره دهی مجزا در نظر گرفته و در ابتدای هر سال کاری مدیر سیستم می تواند فرمت شماره دهی سال جدید را تعریف نماید.
  • در زمان به اتمام رسیدن زمان باز بودن بولتن، پیامی برای بستن بولتن نمایش داده می شود که در صورت تایید توسط کاربر بولتن بسته می شود و به صورت اتوماتیک از سیستم شماره و تاریخ می گیرد. در غیر اینصورت بولتن به صورت دستی توسط کاربر بسته می شود و از سیستم شماره و تاریخ می گیرد. همچنین بستن زودتر از موعد نیز برای بولتن موجود می باشد.
  • برای هر بولتن گزینه انتشار مدنظر قرار گرفته شده تا در صورت صلاحدید کاربری که دسترسی دارد بولتن تولید شده را به کاربرانی که به آنها دسترسی داده شده ارجاع بزند.
  • امکان ویرایش بولتن بعد از بسته شدن نیز وجود دارد.
  • مدیر سیستم به کاربران با توجه به نوع فعالیت آنها دسترسی تولید بولتن از لیست بولتن های ساخته شده، حذف ارجاعات بولتن، ویرایش بعد از ثبت و تایید بولتن، ارجاع، گزارش گیری،  چاپ و یا رویت بولتن را می دهد.
  • در زمان ایجاد هر نوع بولتن توسط مدیر سیستم امتیازی برای درج هر خبری که در آن بولتن ثبت گردد و همچنین امتیازی برای دستوری که توسط وزیر، رییس سازمان و یا مدیر عامل بر روی خبر درج می گردد در نظر گرفته می شود که این امتیاز به صورت اتوماتیک به جمع امتیازات هر خبر اضافه می گردد.
  • زمانیکه دستوری بر روی خبر مندرج در بولتن اضافه شود آن دستور به صورت یک فایل اسکن شده به بولتن تولید شده از قبل اضافه می گردد و یا اگر نسخه بولتن دیجیتال باشد متن دستور در قسمت طراحی شده در بولتن توسط رییس مربوطه تایپ می شود.
  • پس از درج هر خبر در بولتن های مختلف و یا ثبت دستور مقامات بر روی خبر موجود در بولتن، به کاربران موجود در لیست ارجاعات آن خبر با استفاده از پیغامی که به آنها نمایش داده می شود اطلاع رسانی می شود.
  • کارشناسان که دارای دسترسی می باشند در زمان باز کردن خبر در قسمت کارتابل امکان انتقال خبر به بولتن را دارا می باشند و با ارسال آن خبر به بولتن متن خبر، ملاحظات، نظریات، شماره خبر، شرکت اصلی و منبع خبر به صورت اتوماتیک در بولتن درج می شود . همچنین امکان انتخاب چند خبر و انتقال همزمان آنها به بولتن وجود دارد.
  • اخباری که به صورت پراکنده به یک بولتن اضافه می شوند به صورت سیستمی زیر شرکت اصلی خود قرار گیرند و اخبار مربوط به زیر مجموعه ها نیز پشت سر هم قرار می گیرند و نیاز به مرتب سازی دستی نمی باشد.
  • فهرست اخبار بر اساس ترتیب خبرها در بولتن به صورت اتوماتیک تولید می شود که شامل نام شرکت اصلی و عنوان اخبار می باشد.
  • امکان گزارش گیری کامل براساس کلیه قسمت های بولتن وجود داشته که در زیر به برخی از آنها اشاره می گردد:
    • گزارش گیری بر اساس نوع بولتن
    • گزارش گیری بر اساس زمان تولید بولتن
    • گزارش گیری بر اساس تعداد اخبار درج شده در هر زیر مجموعه به تفکیک نوع بولتن
    • گزارش گیری بر اساس موضوع خبری که در بولتن ثبت گردیده است.
    • امتیازات کسب شده زیر مجموعه ها به واسطه درج اخبار در بولتن
    • تعداد اخبار تولیدکنندگان خبر که در بولتن ثبت گردیده به تفکیک نوع بولتن و در بازه های زمانی متفاوت
    • تعداد اخبار ثبت شده هر زیر مجموعه در بولتن های مختلف در بازه های زمانی متفاوت

 

      6. گزارش گیری و جستجوی اخبار:

در این بخش هر کاربر می تواند با توجه به سطح دسترسی که به اخبار دارد گزارش گیری با معیارهای مختلفی را انجام دهد (گزارش گیری پویا) که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

  • امکان گزارش گیری بر اساس یک یا چند موضوع خبر، محل وقوع خبر و سازمان
  • گزارش گیری اخبار قابل قبول و غیر قابل قبول زیر مجموعه ها
  • گزارش گیری بر اساس امتیازات کسب شده اخبار توسط تولیدکنندگان خبر
  • گزارش گیری اخبار مندرج در بولتن شرکت ها
  • گزارش گیری بر اساس فرستنده و گیرنده خبر
  • گزارش گیری اخبار تولید شده توسط کاربران و مشخص بودن غیر قابل قبول، مورد قبول، درج در بولتن، درج دستور روی خبر و مجموع امتیاز کسب شده در بازه های زمانی مختلف
  • جستجو بر اساس قسمتی از متن خب.
  • جستجوی پیشرفته بر اساس عناوین مترادف که مدیر سیستم در بخش کلمات مترادف آنها را تعریف کرده است.

 

      7. کارنامه و امتیاز دهی به خبر:

این بخش یکی از مهمترین موارد مورد نیاز سازمان برای ارزیابی کاربران و حراست ها می باشد که توضیح آنها در زیر داده شده است:

  • امتیاز دهی به هر خبر (منبع) در دو بخش کمی (ارسال از طریق سامانه یا فکس / واقعه، شایعه و پیشگیرانه / به روز، یک روز تاخیر و تاخیر بیش از یک روز) و کیفی (امتیازات درج در بولتن / درج دستور برای هر خبر / ارجاع خبر به معاونین) در نظر گرفته شده که امتیاز هر خبر به طور جداگانه و ترکیبی (مجموع امتیاز کمی و کیفی) محاسبه گردیده و نمایش داده می شود.
  • امتیاز دهی در بخشهای ارسال از طریق سامانه یا فکس، امتیازات درج در بولتن، درج دستور برای هر خبر و ارجاع خبر به معاونین به صورت سیستمی محاسبه می گردد و امتیازات نوع خبر (واقعه، شایعه و پیشگیرانه)، امتیازات به روز بودن خبر (به روز، یک روز تاخیر و تاخیر بیش از یک روز) با تشخیص کارشناسان مربوطه به صورت دستی به خبر داده می شود.
  • طراحی سیستم امتیاز دهی به هر خبر به گونه ای است که مدیر سیستم می تواند امتیاز هر بخش را در اطلاعات پایه در صورت لزوم تغییر دهد.
  • خبر در هر مرحله ای که باشد و هر امتیازی که گرفته باشد در صورت غیر قابل قبول تشخیص دادن امتیاز آن خبر صفر لحاظ می گردد.
  • برای هر خبر دو لیست امتیاز دهی ایجاد می گردد یک لیست توسط ستاد شرکت های اصلی تکمیل و لیست دوم در زیر مجموعه تکمیل می شود. به این صورت هر خبر دارای دو جدول امتیاز می باشد.
  • هر زیر مجموعه در زمان ایجاد ساختار درختی دارای یک رتبه بندی از لحاظ خبر سازی می باشد که در تولید کارنامه مد نظر قرار می گیرد که کارنامه هر زیر مجموعه از حاصلضرب امتیازات کسب شده در عدد درجه خبر سازی بدست می آید.
  • برای هر زیر مجموعه یک حداقل امتیاز و یک حداکثر امتیاز در ماه در بازه های زمانی مختلف در نظر گرفته می شود که در نهایت امتیاز کسب شده با حداقل و حداکثر امتیاز مقایسه می گردد.
  • سیستم امتیاز دهی بگونه ای طراحی شده است که می توان امتیازات کسب شده هر خبر، امتیازات کسب شده توسط تولید کنندگان خبر ، امتیازات کسب شده توسط هر زیر مجموعه و امتیاز کسب شده توسط سازمان و شرکت های اصلی قابل گزارش گیری و بهره برداری باشد.

 

      8. مدیریت و اطلاعات پایه :

در این قسمت تعاریف و تنظیمات مورد نیاز برای ايجاد دسترسی ها و کار با سامانه انجام می شود و تنها مدیر سیستم به آنها دسترسی دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر می باشد:

  • تعریف درختی مناطق جغرافیایی بر اساس کشور، استان، شهر و شهرستان که به صورت نامحدود تعریف می شود.
  • ایجاد ساختار سازمانی به صورت درختی و بدون محدودیت که در این قسمت موارد زیر در هنگام تعریف مورد نیاز می باشد.
    1. نام ساختار سازمانی
    2. موقعیت جغرافیایی ساختار که با جدول مناطق جغرافیایی در ارتباط می باشد.
    3. وارد کردن مختصات جی پی اس منطقه
    4. مشخص کردن نشانه رنگی برای ساختار
    5. دادن درجه خبر ساز بودن به هر زیر مجموعه که در تنظیم کارنامه مورد استفاده قرار می گیرد.
    6. مشخص بودن ساختار قبلی (parent)
    7. در صورتیکه یک ساختار به کاربری از قبل اختصاص داده شده است، نام کاربر در درخت ساختار سازمانی نمایش داده می شود.
    8. تعریف لیست گیرندگان رونوشت برای هر ساختار سازمانی
  • تعریف عناوین خبری به صورت درختی که کاربر می تواند در هنگام تکمیل فرم خبر به صورت درختی و یا با درج چند حرف لیست موضوعات مشابه را رویت کرده و موضوع مورد نظر را انتخاب نماید.
  • تعریف کلمات مترادف جهت استفاده در بخش جستجوی پیشرفته
  • امکان ساخت گروه های مختلف کاری با توجه به تمامی قابلیت های موجود در سیستم که نقش ها و دسترسی این گروه ها برای مشاهده امکانات سیستم و کار با آن متفاوت می باشد و هر کاربر می تواند یک یا چند نقش داشته باشد.
  • تعریف کاربر بر اساس ساختار سازمانی موجود که باید موارد زیر در هنگام تعریف کاربر لحاظ می گردد.
    1. کد کاربری
    2. کلمه عبور
    3. نام کاربر
    4. نام خانوادگی
    5. جنسیت
    6. سازمان
    7. سمت (امضاء)
    8. نقش (گروه)
    9. تلفن، تلفن همراه، فکس
    10. آدرس محل کار
    11. شماره پرسنلی
    12. ارجاع به (انتخاب یک یا چند گیرنده)
    13. مدیر بالا دستی
    14. دسترسی به سازمان : سطح دسترسی به اخبار را مشخص می کند.
    15. دسترسی به منابع : جهت مشخص نمودن منشاء اخبار مورد استفاده قرار می گیرد که از ساختار سازمانی استخراج می شود.
    16. انتخاب جایگزین : در صورت عدم حضور در محل کار می توان کاربر دیگری را انتخاب نمود که یک کپی از اخبار وارده به کاربر دیگری ارجاع شود.
    17. تاریخ تولید کاربر
    18. وضعیت کاربر (فعال، غیر فعال )

 

      9. Logs

نمایش کلیه کاربران سیستم

نمایش کاربران فعال

نمایش کاربران غیر فعال

نمایش کلیه اقدامات صورت پذیرفته توسط کاربران (ورود، خروج، تغییر رمز، ثبت خبر، ویرایش، ارجاع، تولید پیام و ....)

نمایش IP  و مشخصات سیستم هایی که به سامانه متصل می شوند.

عدم بروز مشکل جهت استفاده از توکن برای اتصال به سامانه

 

      10. امکانات و ابزارهای جانبی

  • ارسال پیام تبریک و تسلیت و یا پیغام های ضروری همراه با قابلیت ضمیمه کردن فایل
  • سیستم یادآوری که در بخش اخبار و کارتابل
  • هشدار برای ورود خبر جدید به کارتابل
  • وجود راهنمای سامانه به صورت فایل قابل دانلود بر روی سامانه
  • نمایش لیست کاربران آنلاین برای اکانت مدیر سیستم شامل نمایش (نام کاربری، نام و نام خانوادگی و  سمت کاربر)
  • نمایش پیغام در صورت فعال نمودن کاربر جایگزین

 

      11. امکان اضافه نمودن اخبار و بولتن های اینترنتی به سامانه موجود

      12. اضافه نمودن بخش ارسال و دریافت خبر از طریق تلفن همراه(پیامک)

 

 

همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزارهای تولید شده شرکت برین با کارشناسان ما در تماس باشید.